مقاله نرم افزار تحمل خطا در سیستم عامل های کامپیوتری
دانلود پروژه ها ، مقالات ، تحقیق ها و هر مطلب دیگر مربوط به مهندسی کامپیوتر ،فناوری اطلاعات و تکنولوژی

دو شنبه 27 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله نرم افزار تحمل خطا در سیستم عامل های کامپیوتری


دانلود-ترجمه-مقاله-نرم-افزار-تحمل-خطا-در-سیستم-عامل-های-کامپیوتری

مقاله نرم افزار تحمل خطا در سیستم عامل های کامپیوتری

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 1145

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله نرم افزار تحمل خطا در سیستم عامل های کامپیوتری ؛ مقاله ای خوب برای دانلود مناسب رشته های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار و فناوری اطلاعات است که در 32 صفحه ترجمه شده و برای دانلود قرار داده شده است .

 

 

تحمل خطا در سیستم در این فصل تجزیه وتحلیل برای 3 سیستم عملیاتی VA*IVMS وBM/MVS و GUARDIAN می باشد. یزاساس اندازه گیری این سیستم ویزگی های اساسی  خطا در نرم افزار بررسی شده است. تحمل خطا در سیستم عامل ناشی از استفاده از بهبود می باشد. دو سطح از مدل های توسعه یافته به تجزیه وتحلیل خطا و بازیابی فرایندها در داخل سیستم یک سیستم عامل را در میان چندین نمونه از سیستم عامل های در حال اجرا در یک محیط توزیع شده است. ایناندازه گیری ها نشان می دهد که استفاده از جفت فرایند در سیستم ها  که در اصل برای تحمل خرابیهای سخت افزاری در نظرگرفته شده است. اجازه می دهد تا سیستم در حدود 70% از نقص در نرم افزار که به شکست پردازنده منجر می شود. را تحمل کند. اتصال  ضعیفی بین پردازنده ها به دلیل عدم پشتیبان گیری متفاوت از اجزا اصلی دلیل عمده برای اجرای نرم افزار تحمل خطا است. سیستم های IBM/MV تقریبا دو برابر زمانی روال بهبود را طی می کنند و در   مقایسه با مواردی که هیچ روال بهبودی ندارند در دسترس هستند. با این حال حتی زمانی که  که بهبود ارائه نشده است تقریاب با احتمال 50% نارسایی در سیستم وجود دارد. 

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی مهندسی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار تحمل خطا در سیستم عامل های کامپیوتری, تحمل خطا در سیستم عامل های کامپیوتری, سیستم عامل های کامپیوتر, مقاله رشته کامپیوتر, مقاله مهندسی کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقاله مهندسی نرم افزار, تحمل خطا, دانلود مقاله رشته کامپیوتر, مقاله نرم افزار تحمل خطا در سیستم عامل, دانلود مقاله نرم افزار تحمل خطا در سیستم عامل, دانلود مقاله نرم افزار تحمل خطا, مقاله نرم افزار تحمل خطا در سیستم عامل کامپیوتری, نرم افزار تحمل خطا در سیستم عامل کامپیوتری, مقاله نرم افزار تحمل خطا در سیستم عامل,